Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Lancia DELTA II (836_) 2.0 16V (836AA, 836CA) (1993.06-1999.08) 139km » RE-BJ-17703 moog
wybrany samochód: 
Lancia Delta Ii (836_) 2.0 16v (836aa, 836ca) (1993.06-1999.08) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RE-BJ-17703 MOOG

RE-BJ-17703 Sworzeń wahacza MOOG
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

RE-BJ-17703

producent:

MOOG

Długość [mm]56
Wymiar gwintuM12X1.25
Wymiar stożka [mm]17,2
Sposób montażuprzykręcany
Rodzaj połączeniaPojemnik

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RE-BJ-17703 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 17,2mm) pasuje do: MITSUBISHI ASX, COLT VII, NISSAN JUKE, RENAULT CAPTUR II, CLIO V 1.0-1.6H 06.19-
numery OEM:
MITSUBISHI      MQ006788-P2
MITSUBISHI      MQ006789-P2
RENAULT      54 50 425 11R
RENAULT      54 50 560 28R

Zastosowanie Sworzeń wahacza RE-BJ-17703 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza RE-BJ-17703 MOOG:

sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.