Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TFSI quattro (2008.10-2011.08) 299km » VO-BJ-17917 moog
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 3.0 Tfsi Quattro (2008.10-2011.08) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza VO-BJ-17917 MOOG

VO-BJ-17917 Sworzeń wahacza MOOG
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

VO-BJ-17917

producent:

MOOG

Wymiar gwintuM12x1.5
Wymiar stożka [mm]23
Sposób montażuprzykręcany
Rodzaj połączeniaPojemnik
sparowany numer artykułuVO-BJ-17918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza VO-BJ-17917 MOOG

Sworzeń wahacza przód L (przód) (średnica stożka 23mm) pasuje do: FORD TRANSIT CONNECT V761/MINIVAN, VW CADDY CALIFORNIA V CAMPER, CADDY V, CADDY V/MINIVAN 1.5-2.0D 09.20-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5R3 407 365
VOLKSWAGEN      5R3407365

Zastosowanie Sworzeń wahacza VO-BJ-17917 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza VO-BJ-17917 MOOG:

MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.