Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Porsche 911 (996) 3.6 GT2 (2003.10-2005.08) 483km » VO-BJ-3269 moog
wybrany samochód: 
Porsche 911 (996) 3.6 Gt2 (2003.10-2005.08) 483km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza VO-BJ-3269 MOOG

VO-BJ-3269 Sworzeń wahacza MOOG
moog VO-BJ-3269
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

VO-BJ-3269

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]47,95
Wysokość [mm]91
Wymiar gwintuM18X1.5
Wymiar stożka [mm]22
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5010874751545

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza VO-BJ-3269 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 22mm) pasuje do: VW TRANSPORTER T3 1.6-2.1 05.79-07.92
numery OEM:
AUDI      251 407 187 B
SEAT      251 407 187 B
SKODA      251 407 187 B
VOLKSWAGEN      251 407 187
VOLKSWAGEN      251 407 187 A
VOLKSWAGEN      251 407 187 B
VOLKSWAGEN      251 407 187 C

Zastosowanie Sworzeń wahacza VO-BJ-3269 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza VO-BJ-3269 MOOG:

2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.