Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.03) 190km » 0388 ngk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 0388 NGK

0388 Sonda lambda NGK
ngk 0388

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA659-EE14

numer części:

0388

producent:

NGK

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 97459
Liczba przewodów4
Długość [mm]560
nr EAN087295103883

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0388 NGK

SONDA LAMBDA NGK OZA659-EE14=OZA806-EE8 AUDI A3 1.6 102KM 00-, 1.8 125KM 96-/ VW GOLF IV 1.6 102KM 00-05 0388
numery OEM:
AUDI      06A 906 262 AJ
AUDI      06A 906 262 R
SEAT      06A 906 262 AJ
SEAT      06A 906 262 R
SKODA      06A 906 262 AJ
SKODA      06A 906 262 R
VOLKSWAGEN      06A 906 262 AJ
VOLKSWAGEN      06A 906 262 R
LAMBORGHINI      06A 906 262 AJ
LAMBORGHINI      06A 906 262 R
BENTLEY      06A 906 262 AJ
BENTLEY      06A 906 262 R

Zastosowanie Sonda lambda 0388 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 0388 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.