Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 (RDRHF8, RDRHFA, RDRHA8, RDRHAJ) (2008.11-???) 140km » 91822 ngk
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.0 Hdi 140 (rdrhf8, Rdrhfa, Rdrha8, Rdrhaj) (2008.11-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 91822 NGK

91822 Sonda lambda NGK
ngk 91822
242.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA457-EE22

numer części:

91822

producent:

NGK

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 93203
Liczba przewodów4
Długość [mm]620
nr EAN087295918227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91822 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 620mm)
numery OEM:
AUDI      06A 906 265 H
SEAT      06A 906 265 H
SKODA      06A 906 265 H
VOLKSWAGEN      06A 906 265 H
LAMBORGHINI      06A 906 265 H
BENTLEY      06A 906 265 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 91822 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 91822 NGK:

Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.