Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat IBIZA IV (6J5, 6P1) 1.2 TSI (2010.09-2012.03) 105km » 890081 nissens
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv (6j5, 6p1) 1.2 Tsi (2010.09-2012.03) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 NISSENS

890081 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890081
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081
890081
nissens 890081 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 nissens
642.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890081

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaVISTEON
Liczba rowków7
ID kompresoraFS10
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]160
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]170
Ø koła pasowego [mm]127
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286383067

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD MAVERICK, MONDEO II, MONDEO III, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 1.8D-3.2D 08.96-
numery OEM:
FORD      1440713
FORD      3649381
FORD      3983800
FORD      4054452
FORD      4345118
FORD      4502836
FORD      4660554
FORD      4681621
FORD      4749934
FORD      4979391
FORD      4L3H19497AA
FORD      4L3H19497AB
FORD      4L3H19497AC
FORD      4L3H19497AD
FORD      5003996
FORD      5222062
FORD      F6LH19D623AA
FORD      F75H19D629AA
FORD      F7LH19497AA
FORD      F7LH19497AB
FORD      F7LH19497BA
FORD      F7LH19497CA
FORD      R20BYU19D629AA
FORD      YC1H-19D629-AA
FORD      YC1H-19D629-AB
FORD      YC1H-19D629-AC
MAZDA      1440713
MAZDA      3649381
MAZDA      3983800
MAZDA      4054452
MAZDA      4345118
MAZDA      4502836
MAZDA      4660554
MAZDA      4681621
MAZDA      4749934
MAZDA      4979391
MAZDA      4L3H19497AC
MAZDA      5003996
MAZDA      5222062
MAZDA      F75H19D629AA
MAZDA      F7LH19497BA
MAZDA      R20BYU19D629AA
MAZDA      YC1H-19D629-AA
MAZDA      YC1H-19D629-AB
MAZDA      YC1H-19D629-AC

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890081 NISSENS:

2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.