Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890793 nissens

Kompresor klimatyzacji 890793 NISSENS

890793 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 890793
989.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890793

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]109
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z diodą
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]10
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki7SBH17C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 890793 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, KUGA II 1.5D 09.14-02.20

Kompresor klimatyzacji 890793 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor klimatyzacji 890793 producenta NISSENS

numery OEM:
FORD USA      1879531
FORD USA      2028344
FORD USA      2064875
FORD USA      2204780
FORD USA      DS7H19D629HD
FORD USA      DS7H19D629HE
FORD USA      DS7H19D629HF
FORD USA      DS7H19D629HG
zamienniki:
51-0887
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 890793 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 890793 NISSENS:

Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.