Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ssangyong TORRES (J100) 1.5 GDI AWD (2022-???) 163km » 891069 nissens
wybrany samochód: 
Ssangyong Torres (j100) 1.5 Gdi Awd (2022-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 891069 NISSENS

891069 Kompresor klimatyzacji NISSENS
952.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

891069

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba zestyków2
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]140
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Dolot - Ø [mm]18,3
Ø wylotu [mm]15,5
Ilość oleju [ml]85
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki6SEU14C
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 891069 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA AURIS, AVENSIS, COROLLA, MATRIX, VERSO 1.33-2.0 11.06-10.18
numery OEM:
TOYOTA      8831002520
TOYOTA      883100252084
TOYOTA      883101A730
TOYOTA      883101A731
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 891069 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 891069 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.