Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FMX III 460 (2020-???) 460km » 89493 nissens
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 460 (2020-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 NISSENS

89493 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89493
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493
89493
nissens 89493 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 nissens
1,017.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89493

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba rowków6
ID kompresoraSD7C16
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]200
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Ø koła pasowego [mm]118
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286402874

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 NISSENS

Kompresor klimatyzacji SD7C16, średnica koła pasowego 118mm, 12V pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, PEUGEOT 307, 307/KOMBI, 308, 308 I, 308 I/KOMBI 2.0D 10.03-12.14
numery OEM:
CITROËN      6453RV
CITROËN      6453RW
CITROËN      6453TL
CITROËN      6453TN
CITROËN      6453XL
CITROËN      6453XN
CITROËN      6453YA
CITROËN      6453ZL
CITROËN      648728
CITROËN      9651911380
CITROËN      9656483380
CITROËN      9659876080
CITROËN      9671334780
CITROËN      9684457980
CITROËN      9684960580
PEUGEOT      6453RV
PEUGEOT      6453RW
PEUGEOT      6453TL
PEUGEOT      6453TN
PEUGEOT      6453XL
PEUGEOT      6453XN
PEUGEOT      6453YA
PEUGEOT      6453ZL
PEUGEOT      648728
PEUGEOT      9651911380
PEUGEOT      9656483380
PEUGEOT      9659876080
PEUGEOT      9671334780
PEUGEOT      9684457980
PEUGEOT      9684960580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89493 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.