Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 20V Turbo (838BM1AA) (1998.06-2001.10) 220km » 211965 nk
wybrany samochód: 
Lancia Kappa Sw (838_) 2.0 20v Turbo (838bm1aa) (1998.06-2001.10) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 211965 NK

211965 Zacisk hamulca NK
208.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

211965

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów211966
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm]40/48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5703858234133

skład zestawu:
8623009 Tłoczek, zacisk hamulca
8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
8819015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211965 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN P. JUMPER 1,9-2,8 HDI 94- LE
numery OEM:
CITROËN      4401 84
CITROËN      9945795
CITROËN      9945796
PEUGEOT      4401 84

Zastosowanie Zacisk hamulca 211965 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu