Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 211965 nk

Zacisk hamulca 211965 NK

211965 Zacisk hamulca NK
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.
:5 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

211965

dostawca:

NK

parzyste numery artykułów 211966
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 40/48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
nr EAN 5703858234133

skład zestawu:
8623009 Tłoczek, zacisk hamulca
8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
8819015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211965 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN P. JUMPER 1,9-2,8 HDI 94- LE

Zacisk hamulca 211965 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Zacisk hamulca 211965 producenta NK

PEUGEOT

440184

CITROËN

440184, 9945795, 9945796

numery OEM:
CITROËN      4401 84
CITROËN      9945795
CITROËN      9945796
PEUGEOT      4401 84

Zastosowanie Zacisk hamulca 211965 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.