Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) (2002.12-2005.04) 254km » 2123137 nk
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii (bb_, Cb_) 3.0 V6 Sport (cb1h, Cb1u, Cb2s) (2002.12-2005.04) 254km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123137 NK

2123137 Zacisk hamulca NK
323.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

2123137

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123138
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
nr EAN5703858618803
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8623020 Tłoczek, zacisk hamulca
8823023 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923023 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123137 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. IVECO P. DAILY 2,5-3,0 89-07 LE
numery OEM:
FIAT      42530360
IVECO      42530360

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123137 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.