Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Smart FORTWO coupe (453) 0.9 Brabus (453.362) (2016.07-???) 109km » 2123163 nk
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Coupe (453) 0.9 Brabus (453.362) (2016.07-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123163 NK

2123163 Zacisk hamulca NK
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123163

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123164
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]289
nr EAN5700750065711

skład zestawu:
8623020 Tłoczek, zacisk hamulca
8823030 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123163 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. IVECO T. DAILY 99-/06- LE
numery OEM:
FIAT      42536626
IVECO      42530362
IVECO      42536174
IVECO      42536626
IVECO      42548189
IVECO      504028661
IVECO      504028664
IVECO      504074543
IVECO      504113559
NISSAN      44011 MB40A
RENAULT      5001 867 459

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123163 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu