Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Isuzu D-MAX I (TFR, TFS) 3.0 DiTD 4x4 (TFS77H) (2002.05-2012.06) 131km » 2123164 nk
wybrany samochód: 
Isuzu D-max I (tfr, Tfs) 3.0 Ditd 4x4 (tfs77h) (2002.05-2012.06) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123164 NK

2123164 Zacisk hamulca NK
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123164

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123163
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]289
nr EAN5700750065728

skład zestawu:
8623020 Tłoczek, zacisk hamulca
8823030 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123164 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. IVECO T. DAILY 99-/06- PR
numery OEM:
FIAT      42530363
FIAT      42536175
FIAT      42536627
IVECO      42530363
IVECO      42536175
IVECO      42536627
IVECO      42548190
IVECO      504028662
IVECO      504028665
IVECO      504074544
IVECO      504113560
NISSAN      44001 MB40A
RENAULT      5001 867 460

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123164 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu