Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco EUROTECH MH 260 E 27 Y/P, 260 E 27 Y/PS, 260 E 27 RY/PS, 260 E 27 RY/PT (1999-???) 272km » 212536 nk
wybrany samochód: 
Iveco Eurotech Mh 260 E 27 Y/p, 260 E 27 Y/ps, 260 E 27 Ry/ps, 260 E 27 Ry/pt (1999-???) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212536 NK

212536 Zacisk hamulca NK
215.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

212536

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212535
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]33
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]308
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]310
nr EAN5703858775025
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8925008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212536 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. TRANSIT 2,0-2,2 TDCI 12- PR
numery OEM:
FORD      1783930
FORD      BK212B294AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 212536 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.