Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat 500e kabriolet (332_) Elektro (FA1) (2020.10-???) 118km » 212576 nk
wybrany samochód: 
Fiat 500e Kabriolet (332_) Elektro (fa1) (2020.10-???) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212576 NK

212576 Zacisk hamulca NK
167.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

212576

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212575
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]239
nr EAN5700750076670

skład zestawu:
8625003 Tłoczek, zacisk hamulca
8825005 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212576 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. FIESTA/KA 89-08 PR
numery OEM:
FORD      1007814
FORD      1121377
FORD      1138589
FORD      1478466
FORD      6176621
FORD      96FB2L231AA
FORD      96FX2B294AA
FORD      R96FX2B294AA
FORD      R96FX2B294AB
MAZDA      1E0333980
MAZDA      1E0333980A

Zastosowanie Zacisk hamulca 212576 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu