Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FOCUS C-MAX (DM2) 2.0 TDCi (2003.10-2007.03) 133km » 2126117 nk
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 2.0 Tdci (2003.10-2007.03) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2126117 NK

2126117 Zacisk hamulca NK
149.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

2126117

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2126118
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]21
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
nr EAN5703858235789
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8648007 Tłoczek, zacisk hamulca
8826007 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8926001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2126117 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HONDA P. CIVIC/CRX 1,4-1,6 91-01 LE
numery OEM:
HONDA      45019S04003
HONDA      45019S04013
HONDA      45019S04G01
HONDA      45019S04V01
HONDA      45019SR3V00
HONDA      45019SR3V01
HONDA      45230SR3V12

Zastosowanie Zacisk hamulca 2126117 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.