Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 626 V (GF) 2.0 DI TD (GFFP) (1998.04-2002.10) 90km » 2126145 nk
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 Di Td (gffp) (1998.04-2002.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2126145 NK

2126145 Zacisk hamulca NK
140.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.
:10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

2126145

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2126146
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
nr EAN5700750059741
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8645039 Tłoczek, zacisk hamulca
8822026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2126145 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HONDA P. ACCORD 2,0-2,4 03-08 LE
numery OEM:
HONDA      45001SEAE01

Zastosowanie Zacisk hamulca 2126145 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.