Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi DIAMANTE I sedan (F2_A, F1_A) 3.0 (F17A) (1992.10-1996.07) 205km » 2133213 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Diamante I Sedan (f2_a, F1_a) 3.0 (f17a) (1992.10-1996.07) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133213 NK

2133213 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2133213

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133214
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z 1 sworzniem prowadzącym
Średnica [mm]36
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
nr EAN5703858882327

skład zestawu:
8633035 Tłoczek, zacisk hamulca
8833027 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133213 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. W203/S203/R171 00-11 LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 423 96 98
MERCEDES-BENZ      203 423 07 98
MERCEDES-BENZ      203 423 19 98
MERCEDES-BENZ      A003 423 96 98
MERCEDES-BENZ      A203 423 07 98
MERCEDES-BENZ      A203 423 19 98

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133213 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu