Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) 1.5 DI-D (Z39A) (2004.08-2012.06) 95km » 2133236 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vi (z3_a, Z2_a) 1.5 Di-d (z39a) (2004.08-2012.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133236 NK

2133236 Zacisk hamulca NK
148.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

2133236

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133235
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]51
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16
nr EAN5700750064516
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8633055 Tłoczek, zacisk hamulca
8833043 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133236 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 06- PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 420 72 83
MERCEDES-BENZ      A003 420 72 83
VOLKSWAGEN      2E0 615 406 B
VOLKSWAGEN      2E0 615 424

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133236 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.