Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) (1988.04-1992.05) 84km » 2133271 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.5 (c62a) (1988.04-1992.05) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133271 NK

2133271 Zacisk hamulca NK
190.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2133271

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133272
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]295
nr EAN5703858932411

skład zestawu:
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133271 NK

ZACISK HAM. DB P. W204/S204/W212/C207 1,6-3,0 07- LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 421 03 81
MERCEDES-BENZ      204 421 07 81
MERCEDES-BENZ      204 421 23 81
MERCEDES-BENZ      204 421 25 81
MERCEDES-BENZ      A204 421 03 81
MERCEDES-BENZ      A204 421 07 81
MERCEDES-BENZ      A204 421 23 81
MERCEDES-BENZ      A204 421 25 81

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133271 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu