Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel FRONTERA A (U92) 2.3 TD (5JMWL4) (1992.03-1998.10) 100km » 2136135 nk
wybrany samochód: 
Opel Frontera A (u92) 2.3 Td (5jmwl4) (1992.03-1998.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136135 NK

2136135 Zacisk hamulca NK
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136135

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136136
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
nr EAN5703858681173

skład zestawu:
8636025 Tłoczek, zacisk hamulca
8836029 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136135 NK

Koszt kaucji: 178.58 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT T. MASTER 98- LE
numery OEM:
NISSAN      44011 00QAA
NISSAN      44011 00QAB
OPEL      4403459
OPEL      4405539
OPEL      9111459
OPEL      9121372
RENAULT      7701 206 754
RENAULT      7701 208 036
VAUXHALL      9111459
VAUXHALL      9121372

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136135 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu