Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136249 nk

Zacisk hamulca 2136249 NK

2136249 Zacisk hamulca NK
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136249

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2136250
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
nr EAN 5700750071507

skład zestawu:
8637011 Tłoczek, zacisk hamulca
8823026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136249 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT P. 500/DOBLO/PANDA/PUNTO/QUBO 0,9-1,9 D 01- LE
numery OEM:
ALFA ROMEO      77363929
ALFA ROMEO      77364399
CITROËN      4401 P6
FIAT      51857258
FIAT      77363929
FIAT      77364364
FIAT      77364399
FIAT      77364685
FIAT      775386507
OPEL      5 42 403
OPEL      5 42 544
OPEL      5542095
OPEL      93189797
OPEL      93191695
OPEL      95516254
PEUGEOT      4401 P6
VAUXHALL      93189797
VAUXHALL      93191695
VAUXHALL      95516254

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136249 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu