Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI (2016.05-2019.10) 252km » 2139158 nk
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 Avant (8w5, 8wd) 2.0 Tfsi (2016.05-2019.10) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2139158 NK

2139158 Zacisk hamulca NK
664.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2139158

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2139157
MateriałAluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]274
nr EAN5703858932756

skład zestawu:
8937009 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
8947010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2139158 NK

Koszt kaucji: 500.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT T. GRAND SCENIC 1,2-2,0 09- PR
numery OEM:
RENAULT      4400 135 46R

Zastosowanie Zacisk hamulca 2139158 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu