Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi COLT III (C5_A) 1.3 (C51A) (1988.04-1992.05) 70km » 2145253 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Iii (c5_a) 1.3 (c51a) (1988.04-1992.05) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2145253 NK

2145253 Zacisk hamulca NK
155.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2145253

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2145254
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
nr EAN5700750079299

skład zestawu:
8625010 Tłoczek, zacisk hamulca
8845054 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2145253 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. TOYOTA P. YARIS 1,0-1,4/1,4D 05- LE
numery OEM:
DAIHATSU      477500D070
DAIHATSU      477500D070000
TOYOTA      47750 0D 070

Zastosowanie Zacisk hamulca 2145253 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu