Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 3 sedan (BL) 2.0 MZR DISI (BL12) (2009.02-2013.05) 151km » 2147250 nk
wybrany samochód: 
Mazda 3 Sedan (bl) 2.0 Mzr Disi (bl12) (2009.02-2013.05) 151km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147250 NK

2147250 Zacisk hamulca NK
238.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147250

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147249
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
nr EAN5703858717681

skład zestawu:
8647022 Tłoczek, zacisk hamulca
8847023 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936014 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147250 NK

Koszt kaucji: 178.58 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. T5 03- PR 41MM
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0 615 424
VOLKSWAGEN      7H0 615 424 A

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147250 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu