Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) (2005.05-???) 65km » 2147365 nk
wybrany samochód: 
Renault Modus / Grand Modus (f/jp0_) 1.2 (fp0c, Fp0k, Fp0p) (2005.05-???) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147365 NK

2147365 Zacisk hamulca NK
163.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

2147365

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147366
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
nr EAN5703858922702
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147365 NK

ZACISK HAM. SKODA P. OCTAVIA 1,2-2,0 12- LE
numery OEM:
AUDI      8V0 615 123
SEAT      8V0 615 123
SKODA      8V0 615 123
VOLKSWAGEN      8V0 615 123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147365 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.