Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147373 nk

Zacisk hamulca 2147373 NK

2147373 Zacisk hamulca NK
nk 2147373
1,061.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

2147373

dostawca:

NK

parzyste numery artykułów 2147374
Materiał Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
nr EAN 5703858939465

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147373 NK

ZACISK HAM. AUDI T. A8 2,8-6,0 02-10 LE

Zacisk hamulca 2147373 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca 2147373 producenta NK

AUDI

4E0615403A, 4E0615403B, 4E0615403C

numery OEM:
AUDI      4E0 615 403 A
AUDI      4E0 615 403 B
AUDI      4E0 615 403 C
SEAT      4E0 615 403 B
SEAT      4E0 615 403 C
SKODA      4E0 615 403 B
SKODA      4E0 615 403 C
VOLKSWAGEN      4E0 615 403 B
VOLKSWAGEN      4E0 615 403 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147373 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.