Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda E Platforma / podwozie (SD1) E2000 (1989.10-1995.05) 82km » 214783 nk
wybrany samochód: 
Mazda E Platforma / Podwozie (sd1) E2000 (1989.10-1995.05) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214783 NK

214783 Zacisk hamulca NK
166.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

214783

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214784
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
nr EAN5703858240639
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
8899003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214783 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. CADDY/GOLF/PASSAT/VENTO 76-97 LE
numery OEM:
SEAT      171 615 123
SEAT      171 615 123 B
SEAT      1H0 615 123 A
SEAT      321 615 123 A
VOLKSWAGEN      171 615 123
VOLKSWAGEN      171 615 123 B
VOLKSWAGEN      1H0 615 123 A
VOLKSWAGEN      321 615 123 A

Zastosowanie Zacisk hamulca 214783 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.