Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 387-051 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 387-051 HELLA

8AC 355 387-051 Zacisk hamulca HELLA
 

    Ocena:
numery handlowe:

AC8705

numer części:

8AC 355 387-051

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów 8AC 355 387-061
Techniczny numer informacyjny AC8705
nr EAN 4082300416855

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 387-051 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
SEAT      171615123
SEAT      171615123B
SEAT      1H0615123A
SEAT      321615123A
SEAT      357615123
VOLKSWAGEN      171615123
VOLKSWAGEN      171615123B
VOLKSWAGEN      1H0615123A
VOLKSWAGEN      321615123A
VOLKSWAGEN      357615123
zamienniki:
PF12286
brak
LPR
PF12581
brak
LPR
PF12635
brak
LPR
QBS4269
brak
QUINTON
QBS4271
brak
QUINTON
QBS4283
brak
QUINTON
24.3481-1781.5
brak
ATE
2147101
NK
2147109
NK
2147115
NK
2147121
NK
214725
NK
214759
NK
214797
NK
13012147101
brak
SBS
13012147109
brak
SBS
13012147115
brak
SBS
13012147119
brak
SBS
13012147121
brak
SBS
1301214725
brak
SBS
1301214797
brak
SBS
13012199133
brak
SBS
34070
brak
KAWE
38017300
brak
TEXTAR
38059800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 387-051 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu