Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B5 (8D2) 2.8 (1996.10-2000.11) 193km » 214883 nk
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.8 (1996.10-2000.11) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214883 NK

214883 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

214883

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214884
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]295
nr EAN5703858241025

skład zestawu:
8648011 Tłoczek, zacisk hamulca
8899064 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214883 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO T. C70/S70/V70 97-05 LE
numery OEM:
VOLVO      3516317
VOLVO      35163179
VOLVO      3546491
VOLVO      35464916
VOLVO      5003814
VOLVO      50038140
VOLVO      8602006
VOLVO      86020062
VOLVO      9157439
VOLVO      91574392

Zastosowanie Zacisk hamulca 214883 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu