Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 215224 nk

Zacisk hamulca 215224 NK

215224 Zacisk hamulca NK
166.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

215224

producent:

NK

parzyste numery artykułów 215223
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 310
nr EAN 5703858682125

skład zestawu:
8614001 Tłoczek, zacisk hamulca
8852006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215224 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUZUKI P. GRAND VITARA 1,6-2,7 4X4 98-05 PR
numery OEM:
SUZUKI      55101 65D 10
SUZUKI      55101 65D 21
SUZUKI      55101 65D 22
SUZUKI      55101 65D10 999
SUZUKI      55101 65D20 999
SUZUKI      55101 77E 00
SUZUKI      55101 77E00 999
SUZUKI      5510165D21999
SUZUKI      5510165D22999

Zastosowanie Zacisk hamulca 215224 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu