Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 GTi (SF413, AA34) (1989.03-2001.05) 101km » 215234 nk
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Ii Liftback (ea, Ma) 1.3 Gti (sf413, Aa34) (1989.03-2001.05) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215234 NK

215234 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

215234

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215233
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTOKICO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]51
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]17
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]231
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]257
nr EAN5703858682200

skład zestawu:
8699069 Tłoczek, zacisk hamulca
8899030 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8952010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215234 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUZUKI P. ALTO/IGNIS 1,1-1,3 00-08 PR
numery OEM:
SUZUKI      55101 80G 00
SUZUKI      55101 80G 01
SUZUKI      55101 80G 04
SUZUKI      55101 80G 05
SUZUKI      55101 80G 06

Zastosowanie Zacisk hamulca 215234 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu