Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault 18 Variable (135_) 2.0 (1353) (1981.10-1986.07) 105km » 215259 nk
wybrany samochód: 
Renault 18 Variable (135_) 2.0 (1353) (1981.10-1986.07) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215259 NK

215259 Zacisk hamulca NK
215.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215259

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215260
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaADVICS-OHIO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]295
nr EAN5700750083296

skład zestawu:
8645030 Tłoczek, zacisk hamulca
8852011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8930015 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215259 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUZUKI P. GRAND VITARA 01- LE
numery OEM:
SUZUKI      55102 65J 00
SUZUKI      55102 65J 01
SUZUKI      55102 65J 02
SUZUKI      55102 65J 04
SUZUKI      55102 65J 05
SUZUKI      5510265J02999
SUZUKI      5510265J03999
SUZUKI      5510265J04999
SUZUKI      5510265J05999
SUZUKI      55104 67D 00
zamienniki:
J3218021
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 79 040
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca 215259 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu