Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 904001 nk

Cięgło, hamulec postojowy 904001 NK

904001 Cięgło, hamulec postojowy NK
93.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

904001

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1512/1341
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858391751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 904001 NK

LINKA HAM. RĘCZ. ROVER T. 400/45 95-05 LE
numery OEM:
MG      SPB000560
MG      SPB100700
ROVER      GVC902376
ROVER      SPB000560
ROVER      SPB100700

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 904001 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 904001 NK:

2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.