Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 909318 nk

Cięgło, hamulec postojowy 909318 NK

909318 Cięgło, hamulec postojowy NK
126.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

909318

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 2630/2440
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858916817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 909318 NK

LINKA HAM. RĘCZ. CHRYSLER T. GRAND VOYAGER 3,6 11- PR
numery OEM:
CHRYSLER      4721494AC
CHRYSLER      4721494AD
CHRYSLER      4721494AE
CHRYSLER      4721494AF
CHRYSLER      4721494AG
CHRYSLER      4779807AA
CHRYSLER      4779807AB
CHRYSLER      4779807AC

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 909318 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 909318 NK:

2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.