Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » NPW-FR-049 nty

Wał napędowy NPW-FR-049 NTY

NPW-FR-049 Wał napędowy NTY
nty NPW-FR-049
Wał napędowy NPW-FR-049
NPW-FR-049
nty NPW-FR-049 Wał napędowy
321.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-FR-049

producent:

NTY

Strona zabudowy z prawej
Specyfikacja Inner
Liczba zębów 1 40
Liczba zębów 2 26
Długość [mm] 605
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Ciężar brutto [kg] 9,000
Ciężar netto [g] 8400
nr EAN 5902048056702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-FR-049 NTY

Wał napędowy NPW-FR-049 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy NPW-FR-049 producenta NTY

FORD

1437705, 1437735, 1459738, 1460805, 1667811, 1788202, 6G913B436EA, 6G913B436EB, 6G913B436FD, 6G913B436FE

numery OEM:
FORD      1437705
FORD      1437735
FORD      1459738
FORD      1460805
FORD      1667811
FORD      1788202
FORD      6G913B436EA
FORD      6G913B436EB
FORD      6G913B436FD
FORD      6G913B436FE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-FR-049 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.