Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Daimler 2.8 - 5.3 Double Six 5.3 (1981.07-1993.02) 268km » G3-209 optimal
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Double Six 5.3 (1981.07-1993.02) 268km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza G3-209 OPTIMAL

G3-209 Sworzeń wahacza OPTIMAL
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-209

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Wymiar stożka [mm]20
Średnica 1 [mm]20
Zbieżność stożka1/10
Gwint zewn. [mm]M18 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185932097

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-209 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-209 FORD TRANSIT 85-92
numery OEM:
FORD      1658595
FORD      1658665
FORD      5021430
FORD      6154161
FORD      6198474
FORD      86VB3395A1B
FORD      86VB3395A1C
FORD      86VB3395A1D
FORD      86VB3395A2C
FORD      86VB3395A2E
FORD      880X3K209GA

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-209 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-209 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.