Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault MEGANE IV liftback (B9A/M/N_) 1.8 RS TCe 280 (B9M6) (2017.10-???) 279km » 31321 original imperium
wybrany samochód: 
Renault Megane Iv Liftback (b9a/m/n_) 1.8 Rs Tce 280 (b9m6) (2017.10-???) 279km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 31321 ORIGINAL IMPERIUM

31321 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

31321

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Wysokość [mm]95
Masa [g]89
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm]21
Średnica 2 [mm]65
nr EAN8033989114798
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 31321 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 21/65) (dł.95) (kpl.) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, CALIBRA A, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO 1.5D-2.5 09.81-10.05
numery OEM:
OPEL      1603183
OPEL      374040
OPEL      90112609
OPEL      90421756

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 31321 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 31321 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.