Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault ESPACE II (J/S63_) 2.2 4x4 (J/S637, J63G) (1991.03-1996.12) 108km » 33976 original imperium
wybrany samochód: 
Renault Espace Ii (j/s63_) 2.2 4x4 (j/s637, J63g) (1991.03-1996.12) 108km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 33976 ORIGINAL IMPERIUM

33976 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33976

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Strona zabudowyOś przednia
Masa [g]251
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
nr EAN8033989226880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33976 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz pasuje do: DS DS 4, DS 5, CITROEN C4 GRAND PICASSO II, C4 PICASSO II, C5 III, C8, DS4, DS5, JUMPER II, JUMPY II, JUMPY III, SPACETOURER 1.2-Electric 07.02-
numery OEM:
CITROËN      3287C1
CITROËN      9467577880
PEUGEOT      3287C1
PEUGEOT      9467577880

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33976 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33976 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.