Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Iveco T-WAY AT380T45WP (2021-???) 450km » BR580 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Iveco T-way At380t45wp (2021-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów BR580 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BR580 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BR580

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BR580

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniaUszczelka grafitowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BR580 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,5mm) pasuje do: TOYOTA CALDINA, CAMRY, CARINA E VI, CARINA II, CARINA III, CARINA IV, CARINA V, COROLLA, COROLLA FX, CORONA, LITEACE 1.8D/2.0D 04.82-09.97
numery OEM:
TOYOTA      1111564060
TOYOTA      1111564080
TOYOTA      1111564100
TOYOTA      1111564110
TOYOTA      1111564121
TOYOTA      1111564122

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BR580 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.