Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Mini MINI PACEMAN (R61) Cooper ALL4 (2013.07-2016.09) 122km » JM7197 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Mini Mini Paceman (r61) Cooper All4 (2013.07-2016.09) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7197 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JM7197 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JM7197
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JM7197

Status produktu: Normalny
MateriałGuma / metal
SpecyfikacjaFoam blown steel

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7197 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: ABARTH 124 SPIDER, 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO 1.2-1.4LPG 04.97-
numery OEM:
CHRYSLER      04892688AB
DODGE      04892688AB
FIAT      46513955
FIAT      46814120
FIAT      55194045
LANCIA      46463477
LANCIA      46513955
LANCIA      46814120
LANCIA      55194045
OPEL      638164
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7197 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.