Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Opel COMMODORE A 2.5 (1969-1972) 120km » JN533 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Opel Commodore A 2.5 (1969-1972) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN533 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JN533 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JN533
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN533
JN533
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JN533

Status produktu: Normalny
Materiał spajający

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN533 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: KIA SPORTAGE, MAZDA 626 II, 626 III, 929 II, 929 III, B-SERIE, E 1.6-2.2 06.82-05.03
numery OEM:
FORD      5013068
FORD      A850X6584ELA
MAZDA      F80110235
MAZDA      F80110235A
MAZDA      F80110235B
MAZDA      F80110235C
MAZDA      F80110235D
MAZDA      F80110235D9A

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN533 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.