Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Peugeot RIFTER 1.5 BlueHDi 75 (ECYHW) (2018.09-???) 75km » 7.09460.07.0 pierburg
wybrany samochód: 
Peugeot Rifter 1.5 Bluehdi 75 (ecyhw) (2018.09-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza 7.09460.07.0 PIERBURG

7.09460.07.0 Przepustnica powietrza PIERBURG
pierburg 7.09460.07.0
Przepustnica powietrza 7.09460.07.0
7.09460.07.0
pierburg 7.09460.07.0 Przepustnica powietrza
442.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.09460.07.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Średnica [mm]46
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza 7.09460.07.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: FORD B-MAX, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS II, FUSION 1.25-1.6 11.01-
numery OEM:
FORD      1538498
FORD      1745465
FORD      8A6G-9F991-AB
FORD      8A6G-9F991-AC

Zastosowanie Przepustnica powietrza 7.09460.07.0 PIERBURG w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.