Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 7.14408.03.0 pierburg

Korpus przepustnicy 7.14408.03.0 PIERBURG

7.14408.03.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
751.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.14408.03.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 77
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0092
nr EAN 4028977504006

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.14408.03.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: CHEVROLET COLORADO, TRAILBLAZER GMC ENVOY HUMMER HUMMER H3 ISUZU ASCENDER SAAB 9-7X 3.5/3.7/4.2 09.01-

Korpus przepustnicy 7.14408.03.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

HUMMER

HUMMER H2, HUMMER H2 SUT, HUMMER H3, HUMMER H3T, H1 samochód terenowy zamknięty, H2 Crew Cab Pickup, H2 samochód terenowy zamknięty

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Korpus przepustnicy 7.14408.03.0 producenta PIERBURG

CHEVROLET

12568580

HUMMER

12568580

numery OEM:
GMC      12568580
CHEVROLET      12568580
HUMMER      12568580

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.14408.03.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.14408.03.0

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.