wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Topran,czesci,walek-rozrzadu-simering-kolo-zebate-kolo-zmiennych-faz-rozrzadu,honda,cr-v-ii-rd_,2-4-vtec-4wd-rd7-2001-2006,160km
Zamów części z przeglądanej kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu znajdujące sie w ofercie sklepu motoryzacyjnego e-autoparts.pl. Skorzystaj z bezpłatnej dostawy na terenie całego kraju
lub odbierz zamówione części wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu producenta Topran,czesci,walek-rozrzadu-simering-kolo-zebate-kolo-zmiennych-faz-rozrzadu,honda,cr-v-ii-rd_,2-4-vtec-4wd-rd7-2001-2006,160km na terenie Warszawy. Największy wybór części części wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Topran,czesci,walek-rozrzadu-simering-kolo-zebate-kolo-zmiennych-faz-rozrzadu,honda,cr-v-ii-rd_,2-4-vtec-4wd-rd7-2001-2006,160km w Polsce. Nasz sklep motoryzacyjny oferuje wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Topran,czesci,walek-rozrzadu-simering-kolo-zebate-kolo-zmiennych-faz-rozrzadu,honda,cr-v-ii-rd_,2-4-vtec-4wd-rd7-2001-2006,160km w najniższych cenach.
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 56 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Ilość zębów | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 132 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 22 | |
Materiał | Stal | |
Szerokość [mm] | 21 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ilość zębów | 44 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 24,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 132 | |
Wysokość [mm] | 29 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Materiał | Stal | |
Ilość zębów | 33 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Wysokość [mm] | 24 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 103 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,7 | |
Materiał | Stal | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 34 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Strona zabudowy | Instalowanie boczne | |
Materiał | Aluminium | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Jednostka ilości | Zestaw | |
Liczba zębów 1 | 20 | |
Liczba zębów 2 | 40 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość zębów | 36 | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Wysokość [mm] | 10,7 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 91,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 11 | |
Materiał | Stal | |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Ilość zębów | 36 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołem zębatym wałka rozrządu | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu | |
Wykonanie łańcucha | Simplex | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Ilość zębów | 40 | |
Wysokość [mm] | 6,2 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 103,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,9 | |
Materiał | Stal | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Ilość zębów | 40 | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
parzyste numery artykułów | 600 744 | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
parzyste numery artykułów | 600 726 | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
dla numeru OE | 24355 2G500 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
dla numeru OE | 24355 2G000 | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Ilość zębów | 52 | |
Wysokość [mm] | 26 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 22 | |
Materiał | Stal | |
Ilość zębów | 44 | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Wysokość [mm] | 34,6 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | |
Materiał | Stal | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Liczba zębów 1 | 48 | |
Liczba zębów 2 | 33 | |
Wysokość [mm] | 45,6 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 120,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
Materiał | Stal | |
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 78 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.