Długość [mm] | 283 |
Szerokość [mm] | 205 |
Wysokość [mm] | 25 |
Rodzaj filtra | Filtr cząstek zawieszonych (HEPA) |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr kabiny AHH104 PURFLUX
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
1H0819638A, 1H0819644, 1H0819644A, 1H0819644B
1H0819638A, 1H0819644, 1H0819644A, 1H0819644B
1H0819638A, 1H0819644, 1H0819644A, 1H0819644B
1H0819638A, 1H0819644, 1H0819644A, 1H0819644B
AUDI | 1H0819638A | |
AUDI | 1H0819644 | |
AUDI | 1H0819644A | |
AUDI | 1H0819644B | |
SEAT | 1H0819638A | |
SEAT | 1H0819644 | |
SEAT | 1H0819644A | |
SEAT | 1H0819644B | |
SKODA | 1H0819638A | |
SKODA | 1H0819644 | |
SKODA | 1H0819644A | |
SKODA | 1H0819644B | |
VOLKSWAGEN | 1H0819638A | |
VOLKSWAGEN | 1H0819644 | |
VOLKSWAGEN | 1H0819644A | |
VOLKSWAGEN | 1H0819644B | |
VAG | 1H0 091 800 | |
VAG | 1H0 091 800 SE | |
VAG | 1H0 819 638 A | |
VAG | 1H0 819 638 B | |
VAG | 1H0 819 644 | |
VAG | 1H0 819 644 A | |
VAG | 1H0 819 644 B | |
VAG | 1HO 091 800 | |
VAG | 1HO 819 644 | |
VAG | 8L0 091 800 |
Zastosowanie Filtr kabiny AHH104 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr kabiny AHH104 PURFLUX:
Samochodowy filtr kabinowy przeznaczony jest do oczyszczania powietrza doostającego się do kabiny pojazdu. Powietrze zasysane do kabiny może zawierać duże ilości alergenów w postaci pyłków roślin oraz cząsteczki sadzy i wszelkie drobne zanieczyszczenia. Wszelkie zanieczyszczenia mogą powodować u osób cierpiących na alergię niedogodności związane z ich wdychaniem.
Filtry kabinowe FreciousPlus firmy Mann chronią dodatkowo przed pleśniami i drobnym pyłem. Filtry kabinowe mają bardzo podobną budowę do filtrów powietrza filtrujących powietrze dostające się do silnika.
Filtr kabinowy przeciwpyłkowy umieszczony jest w kanale doprowadzającym powietrze do wnętrza samochodu. Zalecana jest częsta wymiana filtrów kabinowych gdyż gromadzące się w nich pleśnie i grzyby mają w nich dobre warunki rozwoju i mogą być niebezpieczne dla zdrowia pasażerów.
Najczęściej występują filtry kabinowe standarwowe i filrty kabinowe węglowe. Filtry kabinowe z warstwą węgla aktywnego wykazują do 25 procent większą skuteczność od standardowych, absorbując również skraplane na jej powierzchni substancje gazowe.