Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 3212 quick brake aps

Uchwyt 3212 Quick Brake ApS

3212 Uchwyt Quick Brake ApS
quick brake 3212
Uchwyt 3212
3212
quick brake 3212 Uchwyt
6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3212

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021013122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uchwyt 3212 Quick Brake ApS

Mocowanie przewodów hamulcowych
numery OEM:
AUDI      3D0611715B
AUDI      443611797B
AUDI      8K0611715
CITROËN      481429
CITROËN      4814Z9
FORD      1405118
FORD      W711363S442
OPEL      564429
OPEL      90498320
SAAB      5058193
VOLVO      1229350
VOLVO      999290
VOLKSWAGEN      171611715
VOLKSWAGEN      1H0611715
VOLKSWAGEN      4D0611701B
VOLKSWAGEN      4D0611715B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uchwyt 3212 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.