Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 Turbo (1986.08-1990.11) 165km » RH03-2042 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 Turbo (1986.08-1990.11) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RH03-2042 REINHOCH

RH03-2042 Sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH03-2042
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH03-2042

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RH03-2042 REINHOCH

Sworzeń wahacza
numery OEM:
CITROËN      98 345 990 80
CITROËN      9818657580
PEUGEOT      9834599080
TOYOTA      SU001-A6525
TOYOTA      SU001-A8260
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza RH03-2042 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH