Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi (2015.01-2018.06) 150km » RH11-1037 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford S-max (cj, Wa6) 2.0 Tdci (2015.01-2018.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-1037 REINHOCH

RH11-1037 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-1037
Poduszka silnika RH11-1037
RH11-1037
178.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-1037

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu po prawej
Masa [g]2844
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze strzemieniem mocującym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-1037 REINHOCH

Poduszka silnika przód P, oprawa skrzyni biegów, gumowo-metalowa pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 05.98-
numery OEM:
ALFA ROMEO      1335128080
ALFA ROMEO      1335129080
CITROËN      1802.56
CITROËN      1839.AT
CITROËN      1839A6
FIAT      1335128080
FIAT      1335129080
LANCIA      1335128080
LANCIA      1335129080
PEUGEOT      1802.56
PEUGEOT      1839.AT
PEUGEOT      1839A6

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-1037 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH