Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Suzuki GSF BANDIT GSF 400 Bandit (GJ74A) (1989.01-1991.12) 59km » RH11-4028 reinhoch
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 400 Bandit (gj74a) (1989.01-1991.12) 59km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-4028 REINHOCH

RH11-4028 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-4028
Poduszka silnika RH11-4028
RH11-4028
156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-4028

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-4028 REINHOCH

Poduszka silnika po stronie silnika P, hydrauliczna pasuje do: CHEVROLET CRUZE, MALIBU, OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, INSIGNIA A, ZAFIRA C, SAAB 9-5 1.4-2.4 07.08-
numery OEM:
OPEL      13 248 472
OPEL      13 347 453
OPEL      22744337
OPEL      684313
OPEL      684322
VAUXHALL      13 248 472
VAUXHALL      13 347 453
VAUXHALL      684313
VAUXHALL      684322
CHEVROLET      22 744 337
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-4028 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH